Tai specialios mitybinės paskirties maisto produktai, kurie vartojami:

1. Siekiant efektyvaus svorio sumažinimo vietoje įprasto maisto kaip vienintelis maistinių medžiagų šaltinis, t.y. visą dieną vartojami tik „Nutriless“ labai mažo kaloringumo produktai (kokteiliai, sriubos, mėlynių ir aviečių gėrimai):

  • Moterims – 5, vyrams – 6 valgymai kas 2,5-3 valandas.
  • Su kiekvienu valgymu organizmas gauna tik apie 120 kcal, o tai yra tik 600–880 kcal per dieną (vietoj įprastų 1800-2300 kcal)! Taip organizmui sukeliamas energijos deficitas, lemiantis svorio mažėjimą.
  • Svarbu gerti daug gryno vandens (ne mažiau kaip 2 litrus per parą) ar kitų mažo kaloringumo skysčių.
  • Geriausi rezultatai pasiekiami vartojant 1-3 savaites, optimalu 10 dienų. Vartoti ilgiau nei 3 savaites galima tik prižiūrint gydytojui. Palaipsniui sugrįžtant prie sveikos subalansuotos mitybos suvartojamos dienos energijos kiekis didinamas po 200 kalorijų kas 1-2 savaites.
  •  Žemiau pateikiama schema, kaip turi atrodyti mitybos planas:

1-3 SAVAITĖ –  5 „Nutriless“ labai mažo kaloringumo valgymai;

4-5 SAVAITĖ – 4 „Nutriless“ labai mažo kaloringumo valgymai + 1  įprastinis nekaloringas valgymas;

6-7 SAVAITĖ – 3 „Nutriless“ labai mažo kaloringumo valgymai + 2  įprastiniai nekaloringi valgymai.

2. Siekiant kontroliuoti svorį pakeičiami keli įprasti valgymai per dieną derinant su įprastu nekaloringu maistu:

  • Rekomenduoajme pakeisti vieną ar kelis valgymus per dieną, optimalu bent 2 valgymus (atkreipkite dėmesį, kad turime suvalgyti 5 patiekalus per dieną).
  • Galima rinktis iš viso „Nutriless“ produktų asortimento. Be kokteilių ir sriubos, asortimente yra puikaus skonio batonėliai ir gaivūs gėrimai, kurie specialiai sukurti mažai kalorijų turinčiai dietai, todėl padeda nuosaikiai sumažinti ar išlaikyti norimą svorį, mažindami bendrą per parą su maistu gaunamų kalorijų kiekį.
  • Žemiau pateikiama schema, kaip turi atrodyti dienos mitybos planas (valgymai kas ę valandas), kai „Nutriless“ produktai derinami su įprastiniu, mažai kalorijų turinčiu maistu (turėtų neviršyti 200–400 kcal.):

    1 bet kuris „Nutriless“ produktas + 4 mažo kaloringumo įprasti patiekalai;

    2 bet kurie „Nutriless“ produktai + 3 mažo kaloringumo įprasti patiekalai;

    3 bet kurie „Nutriless“ produktai + 2 mažo kaloringumo įprasti patiekalai ir t.t.

 

Specialiai sukurti mitybos planai ir patys „Nutriless“ produktai visapusiškai subalansuoti, tad kuriuos ir kokį vartojimo būdą rinktis lemia Jūsų tikslai:

  • siekiate sulieknėti;
  • norite svorį stabilizuoti;
  • tiesiog ieškote protingo užkandžio čia ir dabar.

Sėkmės siekiant savo tiklsų!

Daugiau informacijos rasite mūsų sudarytuose mitybos planuose.