• Pristatymas kurjeriu per 2-3 darbo dienas
  • Nemokamas pristatymas viršijus 30 eurų sumą
  • Saugus atsiskaitymas su “Paysera”

5:2 MITYBOS REŽIMAS

Mitybos planas 5:2:

• Išpopuliarėjęs ir žvaigždžių pamėgtas valgymo metodas, skirtas nuosaikiai svorį kontroliuoti ar stabilizuoti jau pasiektą kūno svorį.

5 dienas per savaitę valgoma įprastai (kai moterys su maistu gauna iki 2000 kcal, vyrai – 2400 kcal).

2 dienas (nebūtinai iš eilės) – kalorijų kiekis ženkliai apribojamas, tarsi iškrovos dienos (kalorijų kiekis per dieną gali būti sumažinamas 500-700 kcal moterims ir 600 kcal vyrams).

Iškrovos dienoms naudojami NUTRILESS mitybos planai svoriui mažinti ar kontroliuoti. Rekomenduojama rinktis NUTRILESS labai mažo kaloringumo produktus: kokteilius, sriubas, aviečių ir mėlynių gėrimus.

Mitybos specialistai vienbalsiai tvirtina – kūno svoris mažės, kai kalorijų su maistu gausime mažiau, nei kūnas jų išeikvoja energijai gaminti. Sutariama ir dėl to, kad valgyti reikia reguliariai – 5 kartus per dieną ir tuo pačiu metu, mažomis porcijomis, o tai yra maždaug tiek, kiek telpa į 200 ml stiklinę.

5:2 valgymo režimas pagrįstas ta pačia auksine taisykle apie mažesnį suvalgomų ir didesnį išeikvojamų kalorijų kiekį. Šio valgymo režimo žavesys slypi jo paprastume. O džiaugsmo teikia tai, kad maistą riboti tereikia vos dvi dienas per savaitę. Žinoma, kai kalorijų kiekis per dieną sumažinamas, būkite tikri, kad organizmas su jomis gauna visas reikiamas medžiagas – vitaminus, mineralus, skaidulas, baltymus.

Šis ganėtinai liberalus valgymo režimas – puikiai suderinamas su NUTRILESS labai mažo kaloringumo produktais (kokteiliai, sriubos, aviečių ir mėlynių gėrimai). Iškrovos dienomis rinkitės mitybos planus:

  • Svoriui mažinti (mitybos planas iki 900 kcal per dieną)
  • Svoriui kontroliuoti (mitybos planas iki 1300 kcal per dieną)

Tokiu būdu iškrovos dienomis 5 valgymai per dieną turės sumažintą kalorijų kiekį, bet organizmas gaus pakankamas ir reikiamas maistines medžiagas.

Kūno svorio kontroliavimas – tai ne tik padailintos kūno linijos, bet ir kelias sveikesnio gyvenimo link.

PAVYZDINIS PLANAS

ANTRADIENIS

Valgoma įprastai

Moterys su maistu gauna iki 2000 kcal, vyrai – 2400 kcal

TREČIADIENIS

Valgoma įprastai

Moterys su maistu gauna iki 2000 kcal, vyrai – 2400 kcal

PENKTADIENIS

Valgoma įprastai

Moterys su maistu gauna iki 2000 kcal, vyrai – 2400 kcal

ŠEŠTADIENIS

Valgoma įprastai

Moterys su maistu gauna iki 2000 kcal, vyrai – 2400 kcal

SEKMADIENIS

Valgoma įprastai

Moterys su maistu gauna iki 2000 kcal, vyrai – 2400 kcal