nutriless nutriless
5:2 mitybos rėžimas

Mitybos planas 5:2

  • Išpopuliarėjęs ir žvaigždžių pamėgtas valgymo metodas, skirtas nuosaikiai svorį kontroliuoti ar stabilizuoti jau pasiektą kūno svorį.
  • 5 dienas per savaitę valgoma įprastai (kai moterys su maistu gauna iki 2000 kcal, vyrai – 2400 kcal).
  • 2 dienas (nebūtinai iš eilės) – kalorijų kiekis ženkliai apribojamas, tarsi iškrovos dienos (kalorijų kiekis per dieną gali būti sumažinamas 500-700 kcal moterims ir 600 kcal vyrams).
  • Iškrovos dienoms naudojamas NUTRILESS mitybos planai svoriui mažinti. Rekomenduojama rinktis NUTRILESS labai mažo kaloringumo produktus: kokteilius, sriubas ar gėrimus.

Mitybos specialistai vienbalsiai tvirtina – kūno svoris mažės, kai kalorijų su maistu gausime mažiau, nei kūnas jų išeikvoja energijai gaminti. Sutariama ir dėl to, kad valgyti reikia reguliariai – 5 kartus per dieną ir tuo pačiu metu, mažomis porcijomis, o tai yra maždaug tiek, kiek telpa į 200 ml stiklinę.

5:2 valgymo režimas pagrįstas ta pačia auksine taisykle apie mažesnį suvalgomų ir didesnį išeikvojamų kalorijų kiekį. Šio valgymo režimo žavesys slypi jo paprastume. O džiaugsmo teikia tai, kad maistą riboti tereikia vos dvi dienas per savaitę. Žinoma, kai kalorijų kiekis per dieną sumažinamas, būkite tikri, kad organizmas su jomis gauna visas reikiamas medžiagas – vitaminus, mineralus, skaidulas, baltymus.

Šis ganėtinai liberalus valgymo režimas – puikiai suderinamas su NUTRILESS labai mažo kaloringumo produktais (kokteiliai, sriubos, aviečių ir mėlynių gėrimai). Iškrovos dienomis rinkitės mitybos planą svoriui mažinti. Tokiu būdu iškrovos dienomis 5 valgymai per dieną turės sumažintą kalorijų kiekį, bet organizmas gaus pakankamas ir reikiamas maistines medžiagas.

Kūno svorio kontroliavimas – tai ne tik padailintos kūno linijos, bet ir kelias sveikesnio gyvenimo link.

Pavyzdinis planas

ANTRADIENIS
Valgoma įprastai (Moterys su maistu gauna iki 2000 kcal, vyrai – 2400 kcal)
TREČIADIENIS
Valgoma įprastai (Moterys su maistu gauna iki 2000 kcal, vyrai – 2400 kcal)
PENKTADIENIS
Valgoma įprastai (Moterys su maistu gauna iki 2000 kcal, vyrai – 2400 kcal)
ŠEŠTADIENIS
Valgoma įprastai (Moterys su maistu gauna iki 2000 kcal, vyrai – 2400 kcal)
SEKMADIENIS
Valgoma įprastai (Moterys su maistu gauna iki 2000 kcal, vyrai – 2400 kcal)
+
Slapukų nustatymai
Būtinieji
Šie slapukai yra būtini, kad veiktų svetainė, mūsų sistemose negali būti išjungti.
Funkciniai
Šie slapukai suteikia galimybę pagerinti funkcionalumą ir suasmeninimą, pavyzdžiui, jie pagerina pateikiamo turinio formatą ir formą, nustato šrifto dydį ar svetainės elementų pozicijas. Jie gali būti įdiegti mūsų arba kitų tiekėjų, kurie teikia į mūsų puslapius įdėtas paslaugas. Jei neleisite šiems slapukams veikti, kai kurios ar visos minėtos funkcijos negalės tinkamai veikti. Funkciniai slapukai šiuo metu nenaudojami.
Statistiniai
Šie slapukai leidžia mums skaičiuoti apsilankymus ir lankytojų srauto šaltinius, kad galėtume matuoti ir gerinti svetainės veikimą. Pvz., pateikti skaitomiausią turinį pagal rubrikas, kategorijas. Visa šių slapukų informacija yra apibendrinta, todėl anoniminė. Jei neleisite šiems slapukams veikti, nežinosime, kad lankėtės mūsų puslapyje. Statistiniai slapukai šiuo metu nenaudojami.
Reklaminiai
Šiuos slapukus per mūsų svetainę naudoja mūsų reklamos partneriai. Tos bendrovės gali juos naudoti jūsų interesų profiliui formuoti ir jums tinkamoms reklamoms kitose svetainėse parinkti. Jie veikia unikaliai identifikuodami jūsų naršyklę ir įrenginį. Jei neleisite šiems slapukams veikti, įvairiose kitose svetainėse nematysite mūsų tikslingai Jums skirtų pasiūlymų. Reklaminiai slapukai šiuo metu nenaudojami.