• Pristatymas kurjeriu per 2-3 darbo dienas
  • Nemokamas pristatymas viršijus 30 eurų sumą
  • Saugus atsiskaitymas su “Paysera”

SVORIO KONTROLĖ

Mitybos planas svorio kontrolei (iki 1300 kcal per dieną):

• Keičiami keli įprasti valgymai per dieną derinant su įprastu nekaloringu maistu, pavyzdžiui, pakeičiant 1-3 patiekalus per dieną, optimalu bent 2 (atkreipkite dėmesį, kad turime valgyti 5 patiekalus per dieną kas 3 valandas, mažo kaloringumo įprastas valgymas turėtų neviršyti 200–400 kcal.). Pavyzdžiui:

2 bet kurie NUTRILESS produktai + 3 mažo kaloringumo įprasti patiekalai;

3 bet kurie NUTRILESS produktai + 2 mažo kaloringumo įprasti patiekalai.

• Lieknėjant organizmas nėra alinamas. Sudėtyje daug baltymų, skaidulų, platus spektras vitaminų ir mineralų. Pakeičia pilnavertį ir visapusiškai subalansuotą maistą.

• Svarbu gerti daug gryno vandens (ne mažiau kaip 2 litrus per parą).

• Rekomenduojamas vidutinio intensyvumo fizinis aktyvumas.

• Geriausi rezultatai pasiekiami vartojant ne mažiau 3 savaites.

• Galima rinktis iš viso NUTRILESS produktų asortimento.

Žemiau pateikiamas pavyzdinis vienos dienos mitybos planas, kai NUTRILESS produktai (produktų skonius ir rūšis galite rinktis savo nuožiūra) derinami su įprastiniu, mažai kalorijų turinčiu maistu.

Daugiau mitybos plano pavyzdžių rasite čia: PAVYZDINIS SVORIO KONTROLĖS MITYBOS PLANAS

Kūno svorio kontroliavimas – tai ne tik padailintos kūno linijos, bet ir kelias sveikesnio gyvenimo link. Sėkmės!

PAVYZDINIS PLANAS

7:00

3 vnt. KVIEČIŲ TRAPUČIŲ

su trintu avokadu ir pusė pomidoro, prieskoniai pagal skonį

10:00

CHEESECAKE BATONĖLIS

NUTRILESS

Galimi ir kiti „Nutriless“ produktai

13:00

DARŽOVIŲ SK. SRIUBA

NUTRILESS

Galimi ir kiti „Nutriless“ produktai

16:00

VYTINTA JAUTIENA (70 g)

su juoda pilno grūdo duonos rieke ir pomidoro griežinėliais

19:00

GARUOSE VIRTA LAŠIŠA (100 g)

su keptais smidrais (50 g) ir cukinija (50 g), virtu kalafijoru (50 g)