Warning: Undefined array key 0 in /home/nutrilesslt/domains/nutriless.lt/public_html/wp-content/themes/daisoras/inc/timber.php on line 22
KMI skaičiuoklė | Nutriless

Kūno masės indekso ir kalorijų normos skaičiuoklė

  • Jūsų KMI (Kūno masės indeksas)

  • 0
  • Jūsų BMA (Bazinė medžiagų apykaita)

  • 0 kcal per dieną
  • Jūsų TDEE

  • 0 kcal per dieną
  • PERSKAIČIUOTI

18,4 ar mažiau

18,5 ar mažiau – jūsų svoris yra per mažas. Mažas kūno svoris kelia pavojų sveikatai – padidėja rizika susirgti su antsvoriu nesusijusiomis ligomis ar patirti kai kurių organizmo funkcijų sutrikimus.

Jūsų tikslas – atstatyti normalų kūno svorį.

Rekomendacijos: pakoreguokite kasdienius įpročius ir savo mitybą – valgykite reguliariai 5 kartus per dieną, rinkitės kaloringesnį maistą.

18,5-24,9

18,5-24,9 – kūno masė yra normali. Sveikiname!

Jūsų tikslas – išlaikyti esamą kūno svorį.

Rekomendacijos: jei žinote, kad jūsų mitybos įpročiai ir gyvenimo būdas yra tinkamai subalansuoti – ir toliau tai tęskite. Maitinkitės reguliariai 5 kartus per dieną nedidelėmis maisto porcijomis, rinkitės subalansuotą maistą, būkite fiziškai aktyvūs.

Tačiau jei išlaikyti esamą kūno svorį jums yra iššūkis ir jaučiate, kad jį reiktų kontroliuoti – galite rinktis NUTRILESS produktus. Pakeiskite jais vieną ar daugiau valgymų per parą. Kasdienėje mityboje šie produktai padės subalansuoti ir neviršyti kasdien suvartojamų kalorijų kiekio.

25-29,9

25-29,9 – jūs turite antsvorio. Antsvoris, deja, gali turėti neigiamą poveikį sveikatai. Be to, gana dažnai jis yra nepasitenkinimo savimi priežastis.

Jūsų tikslai – sustabdyti svorio didėjimą, pasiekti, kad kūno svoris pamažu mažėtų, kol taps normalus.

Rekomendacijos: pakeiskite savo mitybą, pakoreguokite gyvenimo būdą, atsisakykite netinkamų valgymo įpročių. Atkreipkite dėmesį į suvartojamų kalorijų kiekį, į maisto produktus, kuriuos kasdien valgote. Didinkite fizinį aktyvumą.

REKOMENDUOJAME MITYBOS PLANĄ

30-34,9

30-34,9 – I laipsnio nutukimas. Iškilusi vidutinė rizika susirgti su nutukimu susijusiomis ligomis. Gydytojas gali skirti vaistų nutukimui gydyti.

Jūsų tikslai – būtina veikti! Jūs turite sustabdyti svorio didėjimą ir pasiekti, kad kūno svoris pamažu mažėtų, kol taps normalus.

Rekomendacijos: pakeiskite savo mitybą, pakoreguokite gyvenimo būdą, atsisakykite netinkamų valgymo įpročių. Sumažinkite suvartojamų kalorijų kiekį, atkreipkite dėmesį į maisto produktus, kuriuos kasdien valgote. Didinkite fizinį aktyvumą.

REKOMENDUOJAME MITYBOS PLANĄ

35-39,9

35-39,9 – II laipsnio nutukimas. Didelė rizika susirgti su nutukimu susijusiomis ligomis. Gydytojas gali skirti vaistų nutukimui gydyti.

Jūsų tikslai – būtina veikti! Jūs turite sustabdyti svorio didėjimą ir pasiekti, kad kūno svoris pamažu mažėtų, kol taps normalus.

Rekomendacijos: pakeiskite savo mitybą, pakoreguokite gyvenimo būdą, atsisakykite netinkamų valgymo įpročių. Sumažinkite suvartojamų kalorijų kiekį, atkreipkite dėmesį į maisto produktus, kuriuos kasdien valgote. Didinkite fizinį aktyvumą.

REKOMENDUOJAME MITYBOS PLANĄ

>40

40 – III laipsnio nutukimas. Labai didelė rizika susirgti su nutukimu susijusiomis ligomis. Gydytojas gali skirti vaistų nutukimui gydyti arba rekomenduoti chirurginį gydymą.

Nutukimas kelia pavojų sveikatai, labai dažnai yra nepasitenkinimo savimi priežastis, dėl per didelio kūno svorio žmonės dažnai jaučia diskomfortą, atsiranda poreikis gydyti nutukimo paskatintas gretutines ligas.

Jūsų tikslas – sumažinti kūno svorį!

Rekomendacijos: sumažinkite per dieną su maistu gaunamų kalorijų kiekį. Sekite, kontroliuokite ir koreguokite valgymo įpročius. Didinkite fizinį aktyvumą. Kreipkitės patarimo į gydytoją specialistą, kuris padės jums priimti sprendimą ir sudarys saugų veiksmų planą.

REKOMENDUOJAME MITYBOS PLANĄ

+
Slapukų nustatymai
Būtinieji
Šie slapukai yra būtini, kad veiktų svetainė, mūsų sistemose negali būti išjungti.
Funkciniai
Šie slapukai suteikia galimybę pagerinti funkcionalumą ir suasmeninimą, pavyzdžiui, jie pagerina pateikiamo turinio formatą ir formą, nustato šrifto dydį ar svetainės elementų pozicijas. Jie gali būti įdiegti mūsų arba kitų tiekėjų, kurie teikia į mūsų puslapius įdėtas paslaugas. Jei neleisite šiems slapukams veikti, kai kurios ar visos minėtos funkcijos negalės tinkamai veikti. Funkciniai slapukai šiuo metu nenaudojami.
Statistiniai
Šie slapukai leidžia mums skaičiuoti apsilankymus ir lankytojų srauto šaltinius, kad galėtume matuoti ir gerinti svetainės veikimą. Pvz., pateikti skaitomiausią turinį pagal rubrikas, kategorijas. Visa šių slapukų informacija yra apibendrinta, todėl anoniminė. Jei neleisite šiems slapukams veikti, nežinosime, kad lankėtės mūsų puslapyje. Statistiniai slapukai šiuo metu nenaudojami.
Reklaminiai
Šiuos slapukus per mūsų svetainę naudoja mūsų reklamos partneriai. Tos bendrovės gali juos naudoti jūsų interesų profiliui formuoti ir jums tinkamoms reklamoms kitose svetainėse parinkti. Jie veikia unikaliai identifikuodami jūsų naršyklę ir įrenginį. Jei neleisite šiems slapukams veikti, įvairiose kitose svetainėse nematysite mūsų tikslingai Jums skirtų pasiūlymų. Reklaminiai slapukai šiuo metu nenaudojami.